文:MenClub 魏文青  
POSTED ON January 17, 2018 11:00 pm
日本混血名模藤井Lena曾經(或者依家都係)好多人心目中嘅女神,佢有如洋娃娃一樣嘅臉蛋同別有風情嘅兩粒痣歷年黎應該謀殺唔少男士嘅精…神同時間!不過近日佢就有新戀情傳出,而男主角就係「飛輪海」前成員、曾經做過真人版花輪同學嘅台灣男星汪東城!

近年轉戰中國嘅汪東城於16日喺微博上發佈一張與藤井Lena嘅頭貼頭合照,並加上「終於不是愚人節了」嘅說話。由於2013年愚人節當日藤井Lena曾經到台灣出席活動,汪東城當時與其合照後同樣發佈到微博並稱「終於有機會對她說了 她也答應了 祝福我們吧」,事後卻以「愚人節快樂」為解釋,今次「不是愚人節」之意都可謂明顯之至。台灣《蘋果日報》亦致電汪東城詢問,男方就叫大家畀啲空間佢,睇黎真係追緊女神呀!

<blockquote class="twitter-video" data-lang="zh-tw"><p lang="ja" dir="ltr">メリークリスマス