文:MenClub 魏文青  
POSTED ON April 27, 2017 11:00 pm
潮流興Fact Check,所有資訊都要求證過先好信,咁就唔會被人誤導。唔好以為Fact Check呢家嘢只係睇新聞先有用,其實文青每一篇深夜系列都有做過少少Fact Check,希望對於個女仔嘅身份(同樣)有比較準確嘅描述(所以當我搵唔到嘅時候就有瞓唔著系列),好似以下呢位女仔咁,好多網站都話佢係越南人,但我搵搵下又唔係喎。


網上流傳呢位又樣子可口又有豐滿心口嘅女仔係來自越南河內嘅「Nam Khánh」,甚至連佢個Facebook都搵埋出黎。但如果你撳入去睇下就會發現個Facebook入面其實冇咩相,就算有都唔似係上面嗰個女仔。抱住懷疑嘅心於是我就再做下資料搜集,發現原來有個叫「張雪兒」嘅馬來西亞女仔都係呢個樣。雖然冇咩人Like,但佢有齊個人Facebook、粉絲專頁同Instagram,而且經營咗起碼一年,睇落就比越南嗰個更有可信性。


張雪兒自我介紹係一個模特兒,目前住喺馬來西亞嘅新山,平時都係接下活動、私影等等。奇怪嘅係有咁嘅身材樣貌,佢嘅粉絲專頁同Instagram Followers嘅人數都相當少,所以就要動員MenClub各位去支持下啦!
zhang_erer0408 on Instagram
張雪兒 Jecelin on Facebook
Jecelin XueEr on Facebook