{ SKIP }
文:MenClub Raphael  圖:MenClub
POSTED ON 04 Oct 2016

「來吧做個知道你著幾號衫或幾號鞋的知己」 每次聽見恭碩良的名字,腦海中便有幾句歌詞,幾句Punchline樂韻油然而生,狂野之餘帶點真摯的感傷。喜歡Jun的歌迷,定會明白他那獨特的魔力、還有對音樂的擇善固執。堅持「玩」音樂,Jun就是一個能貫徹這簡單哲學的音樂人,在我看來,還真是型到核爆。

Jun將於本月舉辦《Just A Concert》演唱會,Jun的歌迷相信早就在社交網站上向他提出無數要求。無論你愛聽《你著幾號鞋》、《我在機場等船》,還是《Here to Stay》,只要買票入場,定可欣賞夠本,畢竟Jun自言出碟數量少,能唱的歌目均會全數演出,叫大家不必擔心。舞台上的Jun與一般流行歌手的感覺截然不同,我不是說誰與誰有高低之別,而是站於觀眾、聽眾的立場,Jun確實做出了自己流派,把整場演出重新歸還給音樂與音樂人。

「我諗嚟睇我Concert嘅人會見到一班真係好好嘅Musician喺台度,喺度玩佢地自己最精個樂器囉。其實有好多人嚟睇我個 show,都有好多人嚟嗰啲Musician架。咦? 阿Jun今次會用咩Musician呢、今次會係點呢?」 對Jun來說,演唱會、音樂會是一群音樂人的共同演出,只是自己剛好是寫歌和主唱的角色;除了自己以外,舞台上的著眼點還有很多。

「其實有好多時,每個Artist去做演唱會嘅時候,佢就會Focus喺自己想Focus嘅嘢。台呀、燈呀、聲呀、服裝呀,Blah Blah Blah;咁可能我而家Offer緊一個音樂人啲嘅Performance,Which我覺得香港都唔係話太多。咁我一路嘅宗旨都係,永遠都搵一啲勁過你嘅Musician,咁就顯示得我自己都好勁啦,呢個就係最終嘅Technique。」 Jun向MenClub獨家披露的心得。

香港很多歌手開Show都愛玩Concept,要玩各式各樣的主題,弄得好像有聲有色,很有Gimmick的樣子。反觀Jun的演唱會,還真是夠膽死無Concept,更起了一個《Just A Concert》的串嘴名字,但細心回想,原來「無主題」正是最吸引的地方。如果看演唱會時,表演者把主題歸還於音樂本身,那該是一件多麼美好的事。我們入場只有一個目的 : 全心全意的享受音樂,不會分神期待舞台上方會有Phantom突然飛躍而下。

「無主題」不代表Jun沒有做足準備功夫,凡事認真的他為了《Just A Concert》當然不敢怠慢 : 「去做運動、減肥嗰啲一定要架啦 ! 但又唔會太刻意去做,我覺得係整個暑假,我Concert係10月20號,我6月開始已經做緊好多,而家會叫做Pop-up Gig,即場地容許我玩半個鐘,我就會同隊Band走去執劑半個鐘嘅set囉。通常半個鐘就係個半鐘,講就講半個鐘。跟住會有好多時去啲朋友嘅Livehouse,可能啲人食食吓飯,就插枝木結他上去玩一Set咁樣,咁當娛樂到觀眾,我亦都可以練吓歌咁。」不知道大家有否遇過Jun的 Pop-up Gig呢?

還是那句老套說話,你認識Jun的話自然知會佢搞乜,自然會知道應該期待甚麼;如果你是初次接觸恭碩良的樂迷,也應當向你們說聲恭喜,《Just A Concert》很大程度上是為你們而設的。「策劃一個Show嘅時候,其實我會諗,我會諗一啲如果係第一次嚟睇我嘅人。佢地會Expect啲咩呢,佢地無乜Expectation架嘛,因為第一次嚟睇我,我反而個Focus會擺喺佢地度囉。如果睇過我演唱會嘅人,你都知道Expect啲乜架,即係嗰啲,我都會有啲位係諗起你架。」

「但係我最想Focus On一啲未睇過我Show嘅人,因為都係因為佢啲Friend同佢講,可能佢個Friend睇過我嘅Show;喂你嚟睇阿Jun,咁OK,我反而個Focus會喺嗰樣嘢。咁對住睇過我Show嘅人,咁我已經喺互聯網問過佢地想聽咩歌。其實我都係出得6隻碟,唔係太多歌,大部份啲人都係會點哂會唱嘅歌囉。」

Jun話玩音樂有點像開餐廳,很著重分享一環。如果你認為一間餐廳好食,自然會推介給身邊的朋友,著他們來一試究竟;其實音樂也是同樣道理,如果你聽完恭碩良,感受到這個澳門鼓佬、音樂人的魅力,你也會推介給一些有taste的朋友,著他們來共同分享。說到底《Just A Concert》就是玩這麼一回事,貪新戀舊,新舊樂迷也照顧周到。


TEXT : Raphael @ MenClub
PHOTO : Sam @ MenClub
VIDEO : Vincent @ MenClub、Nam @ MenClub、Dave @ MenClub
STYLING : Hazelnut @ MenClub
LOCATION : Rock Empire


不論你對ViuTV持有甚麼態度,你都不能否認它近年為香港娛樂圈捧出一群至少有話題性的年輕面孔。單論《全民造星》系列就為大家「貢獻」出Mirror、Error、P1X3L、Collar四隊組合,再加MC張天賦、Mansonvibes 張進翹、A ...
people
【MenClub People】鍾意,己經夠啦 - Johnny Hui 強尼
30 Sep 2022
第一次親眼「見到」洪嘉豪,是去年年尾在Jace (陳凱詠) 的演唱會上。雖然當晚他只是作為觀眾於台下睇Show,但每到Jace準備邀請嘉賓上台時,我旁邊就會有個不知名男觀眾,不停用洪嘉豪欠他錢沒還似的語氣大叫「洪嘉豪 ...
people
【MenClub People】一步一腳印 - Kaho Hung 洪嘉豪
04 Jul 2022