{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:MenClub
POSTED ON 14 Oct 2016

提到雨僑,首先你會諗起佢邊個身份?歌手?演員?節目主持?定youtuber?今時今日做藝人,只得一技傍身並唔夠用,而係要周身刀,仲要張張利。講到時下多才多藝嘅Artist,雨僑一定有份,雖然對比一眾入行已久嘅老前輩,好多人都覺得雨僑各方面尚有進步空間,但無可否認,雨僑一直好努力去增值自己,務求成為各項技能「張張利」嘅多棲類藝人。





雨僑打從入行時,人人都知佢係會考26分嘅港大畢業生,仲有八級鋼琴證書,喺香港藝人中,都算威威;而入行後,羽僑除了歌手身份外,仲會拍戲以及拍片同大家分享美容心得,縱然雨僑本身非常叻女,但人總有自己唔擅長嘅事吧?問到當中邊樣對佢而言最具挑戰性,佢就認為與其揀一項,不如話係同時做咁多項。演員或者youtuber呢樣嘢係容易去balance,因為好似青雲哥哥咁,佢唔拍戲時可以去九龍城買雞;我唔做youtuber我唔做演員時,我放假去買餸都冇問題。但如果你係歌手,或者以往大家畀歌手嘅一個包袱,就好多嘢都唔太做得,咁我就會日日畀人佈置得好靚,然後去電台電視台報紙雜誌做訪問,咁樣根本冇生活養分去同人分享,所以我覺得演員加youtuber係容易嘅,但再加埋歌手,就難嘅。」雨僑仲強調,平衡三方面最難係如果完好無缺好似barbie出現嘅同時,又有好多生活經歷去做演員,仲有閒暇去寫column同拍片,可見家下藝人真係唔易做。





雨僑近年多咗參與電影演出,初踏入演圈直至現在啪住劉青雲同謝霆鋒拍《驚心破》,雨僑目前為止覺得演戲最難係咩呢?「可能因為我嘅人生路比較平坦,一讀完書就簽咗公司,跟住就做嘢。咁可能較早階段,好多嘢我冇咩領悟,唔係話扮就扮到,有好多情緒未經歷過,唔係咁容易表達到出嚟。但係呢樣嘢還好,因為隨住你人慢慢大,經歷嘅嘢多,痛嘅極致、開心嘅極致、傷心嘅極致,每一個情緒你都reach到,所以我覺得呢樣嘢係會愈來愈好。」


咁今次《驚心破》雨僑演嘅角色係點,佢就話係演一個比較低級嘅警察,所以有好多資料性對白要背,去匯報上司。不過聽講呢次雨僑都有三點式演出,有冇話自己演戲其實有咩底線先?「作為一個演員,應該要有好多唔同嘗試,但個問題係做唔同嘗試時你會有選擇,而呢啲選擇我諗係同你人生去到邊個階段掛勾,雖然so far我遇到嘅電影唔係尺度好大,或者好誇張地性感,但係我覺得呢一刻我唔會特別去諗底線,因為有啲嘢好多時我覺得後生唔做,第時就冇呢個選擇。咁所以我唔會去限制自己嘅選擇。」


演戲路上,雨僑有自己嘅一套睇法,而佢亦都表示未想想挑戰更深層次嘅角色,比如可以係會有成長嘅角色。「我想做嘅角色係演得比較長時間,我之前演嘅角色都係演緊一個……人嘅生命中較短嘅時間。我想演一個角色係……無論真定假都好,都可以演佢一個長啲嘅時間,由嗰個人嘅後生,到經歷一啲轉變,到經歷10年20年時間,咁我未試過呢啲角色,都好想試下。」





不過演戲同做youtuber唔同,咪睇雨僑做youtuber做得輕鬆,當初佢想發展向呢方面發展時,亦經過重重難關。「而家youtuber好似係一樣正職,冇人話佢唔啱,有成間公司開出嚟淨係做youtuber;有成間pr公司開出嚟淨係幫youtuber接job去分紅。officially佢係一件事,但我(youtuber身份)嘅存在係呢啲嘢未officially係一件事嘅時候。咁我係一個歌手,仍然會有人話你擺嘢免費上網睇係你蝕底,咁我用好多時間心血去prove呢樣嘢(youtuber)……我亦未必覺得唱歌係dead end,但係係好難,而嗰樣嘢(youtuber)係啱啱開始,我覺得值得去試。我而家講你會覺得好啱,但我用咗好多時間去prove呢件事。」事實證明,如雨僑所想,youtuber真係好有發展潛力,一早入圍嘅雨僑,現時有一眾youtube粉絲留意佢講美容化妝,仲有美容教主之稱,youtuber呢方面,佢都算發展得唔錯。




又老實講,如果雨僑所做嘅一直冇成果,早就喺芸芸藝人下被埋沒,你又點會知佢係邊個呢?連名都未聽過添啦。



Venue︰Greyhound
Video︰Dave@Menclub
Video editing︰Nam@Menclub
Photo︰Sam@Menclub


不論你對ViuTV持有甚麼態度,你都不能否認它近年為香港娛樂圈捧出一群至少有話題性的年輕面孔。單論《全民造星》系列就為大家「貢獻」出Mirror、Error、P1X3L、Collar四隊組合,再加MC張天賦、Mansonvibes 張進翹、A ...
people
【MenClub People】鍾意,己經夠啦 - Johnny Hui 強尼
30 Sep 2022
第一次親眼「見到」洪嘉豪,是去年年尾在Jace (陳凱詠) 的演唱會上。雖然當晚他只是作為觀眾於台下睇Show,但每到Jace準備邀請嘉賓上台時,我旁邊就會有個不知名男觀眾,不停用洪嘉豪欠他錢沒還似的語氣大叫「洪嘉豪 ...
people
【MenClub People】一步一腳印 - Kaho Hung 洪嘉豪
04 Jul 2022