{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  圖:互聯網
POSTED ON 23 Jul 2014

Dan Bilzerian,一個玩Poker玩到上年贏咗5000萬美元(約3.9億港元)、成個Instagram Account都充滿女、槍、錢、車、錶、賭,又或者以上6種任意組合嘅美國人。佢炒過法拉利、喺屋頂掉咗個AV女優落泳池,仲整斷埋人地隻腳。有人話佢係當今世上最接近《Iron Man》Tony Stark嘅人,亦都有人話佢只係一個炫富嘅有錢佬,咁究竟佢係咩人?

早前Dan接受美國一個電台節目「The Howard Stern Show」訪問,在個多小時的訪問中,Dan由佢Poker「事業」講到人生態度。如果你想知道一個啲錢多到點都揈唔哂,過住花花公子生活嘅人,個腦係諗緊乜,咁你一定要認真聽吓!



Dan係訪問被問到自己在Instagram掀起的熱潮,他回應「有好多人有錢,但佢地都有老婆、有份工、有家庭、擔心佢地自己的聲譽又或者其他嘢。但我嘅態度係"What the Fuck?" 我只係做啲我想做嘅嘢。」


老老豆豆,我就對呢個人冇咩好感!好簡單,你睇吓呢張相,你話佢喺到做咩?你話佢喺到做咩呢佢!你好快啲放開個女仔!!快啲!!


不論你對ViuTV持有甚麼態度,你都不能否認它近年為香港娛樂圈捧出一群至少有話題性的年輕面孔。單論《全民造星》系列就為大家「貢獻」出Mirror、Error、P1X3L、Collar四隊組合,再加MC張天賦、Mansonvibes 張進翹、A ...
people
【MenClub People】鍾意,己經夠啦 - Johnny Hui 強尼
30 Sep 2022
第一次親眼「見到」洪嘉豪,是去年年尾在Jace (陳凱詠) 的演唱會上。雖然當晚他只是作為觀眾於台下睇Show,但每到Jace準備邀請嘉賓上台時,我旁邊就會有個不知名男觀眾,不停用洪嘉豪欠他錢沒還似的語氣大叫「洪嘉豪 ...
people
【MenClub People】一步一腳印 - Kaho Hung 洪嘉豪
04 Jul 2022