{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:MenClub
POSTED ON 03 Mar 2017

「愛拚才會嬴」呢種熱血精神聽落好Old School,但喺呢個時移世易嘅時代,男神女神交替得仲快過電影,如果空有Attractive嘅軀殼而冇內在,轉個頭就會畀人拋諸腦後,忘記得一乾二淨,想上位?真係要回返句「好心你幾廿歲唔好咁多幻想啦」.jpg。


朱鑑然之所以能夠喺成為近年較突出嘅新人,唔單只因為佢擁有俊俏嘅外貌同睇到人濕晒嘅Body……(Er,我指睇到人流晒口水),再加上前香港游泳代表隊成員嘅光環,的確令人另眼相看,話晒可以游水游到代表香港,真係唔講得笑!不過香港地,高大威猛靚仔有才華嘅男小生並唔算少,但佢哋欠缺嘅,可能就係一份「愛拚精神」,一份好似朱鑑然咁堅毅不屈、努力向上嘅精神。





可能因為由14歲開始就加入港隊,Keep住成日訓練同操水嘅關係,朱鑑然毅力過人,遇到錯折都唔會輕易言敗,仲會追求超越自己。咪睇朱鑑然平時喺節目上咁玩得咁陽光,其實佢內心實質係一名怕羞仔,不過你懂的,要喺呢行打滾,摺埋摺埋點得架!「其實我係怕羞底嘅,但成長嘅過程會令我學識到唔同時候要有唔同禮儀、面對唔同人要有唔同態度,然後慢慢學識將怕羞嘅一面收埋得好少少。因為你開工拍嘢冇得你怕羞,目前我嘅經驗話我知,最重要清楚件事做咩、你嘅角色係點要、要點去演繹會好啲……我學識咗其實任何人都可以問佢問題,比如導演、其他演員,都可以多啲溝通同商討,咁對件事會再好啲。」


試問呢種傻更更得嚟又上進嘅靚仔,邊有人受得了~ 除咗女仔封朱鑑然做新一代男神之外,就連男仔都buy佢!That's why朱鑑然以新人嚟講,都得到唔少演出機會,最近就有份參與電影《骨妹》,飾演一位愛上骨妹嘅「傻仔」,佢就話︰「我個人呢,除咗放之外其實仲係戇居居,只不過我放嘅時候你見唔到我戇居居(笑)。我覺得演戲時人係有好多面,咁我都只不過係將我其中一面代入角色,然後呈現喺畫面上畀大家睇。








平時見朱鑑然拍劇多,拍電影感覺又如何呢?「電影就慢啲細緻啲,劇集就會快啲,不過我之前拍嘅劇集都近乎電影嘅Quality,所以都未至於話好『Chur』。」原以前拍電影感覺上會緊張啲,但朱鑑然又唔係咁睇︰「拍電影準備時間會多啲,電視劇有時可能臨時會改,當日先畀嗰場戲或者台詞上嘅改變。我個人著重於需要多啲時間去準備事情,所以如果事前功夫足夠,我會更加放鬆地去做。」


老老竇竇,朱鑑然多人賞識,唔只靠樣,因為佢係一個會畀Effort去增進實力嘅新人︰「我知道如果我唔去努力,我就一定唔會成功,雖然你努力咗都未必會有回報,但係如果你唔係抱住要全心全意仗大好件事嘅心態,就一定冇機會畀你,機會係要自己去把握,有個機會擺喺你面前嘅時候,如果你唔識去珍惜,咁你就會錯失咗。」


問到佢以前有冇咩特別經歷,佢就話︰「我試過以前Cast過一個飲品廣告,我Cast完之後返到屋企,覺得Casting時反應唔夠好,於是自己Contact返對方,話覺得自己今日個反應可以再做好啲,我返到去好認真咁再諗過一次,可唔可以畀多次機會我。」之後對方就話OK,因為佢好欣賞朱鑑然認真嘅態度,最後Casting多一次,朱鑑然就成功得到角色。「其實我嗰時有猶豫過覺得對方未必會畀機會我,但係當你覺得件事係可以做好啲,咁就應該去爭取。」







當然,有出色嘅新人,都要有人願意畀機會。成日都聽人講香港新一代幾唔掂,但如果冇人願意教願意培訓,試問新人又如何成長呢?努力嘅人唔係冇,可能佢哋欠缺嘅只係大家給予嘅機會。



Venue︰觀塘如心艾朗酒店


不論你對ViuTV持有甚麼態度,你都不能否認它近年為香港娛樂圈捧出一群至少有話題性的年輕面孔。單論《全民造星》系列就為大家「貢獻」出Mirror、Error、P1X3L、Collar四隊組合,再加MC張天賦、Mansonvibes 張進翹、A ...
people
【MenClub People】鍾意,己經夠啦 - Johnny Hui 強尼
30 Sep 2022
第一次親眼「見到」洪嘉豪,是去年年尾在Jace (陳凱詠) 的演唱會上。雖然當晚他只是作為觀眾於台下睇Show,但每到Jace準備邀請嘉賓上台時,我旁邊就會有個不知名男觀眾,不停用洪嘉豪欠他錢沒還似的語氣大叫「洪嘉豪 ...
people
【MenClub People】一步一腳印 - Kaho Hung 洪嘉豪
04 Jul 2022