{ SKIP }
文:傑克  圖:互聯網
POSTED ON 09 Aug 2017

發達,人人都想,但有幾多人真正做得到?又有幾多人真正向著這個目標邁進?大部份人都與發達相距十萬八千里,原因好簡單,他們都沒有認真想過,發達後實際上對日常生活帶來甚麼好處呢?人要有清晰目標,才有動力去追夢,就給你一些發達的理由吧!




住邊都得
樓價飛升多年,即使目前手執四五百萬,想住市區嗎?一二百呎都選擇有限!想住大少少?梅窩可能仲有得揀。但是發達之後,你想住方便的市區樓又得,想要寧靜的半山區又得,想住複式加私人泳池都仲得!

再見公交
個個都搭地鐵,個個都想搭地鐵咩?唔想成世人迫地鐵捱故障、唔想成世人迫巴士捱塞車、唔想成世人坐亡命van嚇餐死,就要快點快達喇,日日搭的士/Uber,或者請個司機,享受愉快的運輸服務。




私人飛機
去旅行係每個人都喜歡做的事,但強如世界富豪,要周遊列國都避不開坐飛機,不過人家是坐私人飛機,嘆靚酒瞓大床,平凡蟻民如你我,就要搶平機票、屈坐經濟倉,坐長途機就更加攞命!媽呀!我要發達!

坐VIP位
買波飛、演唱會飛,最憎見到一排排黑色座位俾人預留晒,就算排三晚宵都買不到最靚位。皆因主辦單位預留了最靚飛俾尊貴的客戶,你想坐的話,發了達成為了大客,想坐邊都得啦。

冠名贊助
發財當然要立品,出錢起幢醫學大樓,返山區興建學校、修橋補路,再用自己名字來命名,就算是沽名釣譽,也叫做福世人。



唱上電視
同樣道理,發達後梗要撈個總理來做,在慈善星輝百萬籌款夜裏,和自己喜愛的歌手明星,上到台前合唱一曲,有八百萬香港人做你聽眾,完全滿足虛榮心。

私人勝地
如果不喜歡拋頭露面,不欲被世人或朋友知道自己已成億萬富豪,也不緊要,世界上有一種富豪叫隱形富豪,使點錢買個太平洋小島避世,享受最後一片人間樂土吧。

做回自己
計我話,發達最最最大的好處,就是不用再為錢打工,大家可以隨心所欲做自己喜歡的事,所以,由今天起,就為以上目標,發奮搵錢!加油!努力!




各位千禧世代(80及90後)嘅網友又認唔認同?
powerandmoney
【美國調查】千禧世代認為年薪超過400萬港元才能「感到快樂」
23 Nov 2023
作為日本最大遊戲、主機開發商,任天堂素來都係日本年輕人最想加入嘅企業之一,而從其最新公佈嘅數字黎睇,任天堂內部似乎都真係一個「天堂」,事關其新入職社員嘅離職率僅低至1.2%,絕大部份人入到去就唔願走! ...
powerandmoney
【電玩】任天堂真係天堂?員工三年離職率僅1.2% 大幅拋離其他日企
15 Sep 2023