{ SKIP }
文:傑克  圖:互聯網
POSTED ON 23 Oct 2017

港股今年係威係勢,由年頭的22,000點起步,愈升愈有,近日更高見28500點,不但超越了兩年前港大時代的28000點,更創下十年新高!股市一片暢旺,很容易沖昏股民的頭腦,不自覺地加大注碼、提升風險胃納,怕只怕一旦市況逆轉,失去理性的股民會走避不及,辛苦賺來的盈利要回吐出來。所以,在最亢奮之時,也別忘記投資初心!

升升跌跌乃不變定律

「個市唔係升,就係跌!」廢話一則,卻是事實。記得2016年年頭,國內推行熔斷機制,令港股跌至金融海嘯後的新低,但兩年未夠,港股已反彈並創下十年新高。馬後跑咁講,市場跌完就會升,咁升完當然會跌,股民記得鎖住盈利,別貪婪過度,面對跌市時走避不及。

投資不會次次準確

今年大升市,當然是十個股民九個賺錢,但任何一套投資方法,都不會百分百準確,所以,無論今年賺幾多都好,都要謹記市場永遠是難以準確預測,千萬別完全相信自己的判斷,要有接受估錯市的心理準備,亦正因如此,買股票切記不要孤注一擲,通常訓身的結果是輸身家。

自己才是投資專家

每逢牛市,總有很多股神、股霸、股魔浦頭,獲傳媒追捧,細數自己如何厲害,賺了幾多十倍回報。投資從來都是自己事,只有自己在實戰中不斷吸收經驗,磨利寶劍,自會有適合自已的投資心法。人家賺錢多乃人家事,千萬別眼紅他人而急於求勝,因為相信他人而招致損失,是真輸,但輸在自己手裡,賺到的是無價的經驗值。

賺了唔好使凸番

投資初心,是希望藉著投資錢搵錢,增加財富,實行理財計劃,希望達到賺務自由。因此,今年賺到錢,應該繼續以平常心對待之,好好運用所賺,繼續做好投資理財,營造更豐厚的複式回報。別因為錢多了,就覺得可以一嘗榮華富貴,改變原有生活習慣,將盈利全數拿來享樂。

各位千禧世代(80及90後)嘅網友又認唔認同?
powerandmoney
【美國調查】千禧世代認為年薪超過400萬港元才能「感到快樂」
23 Nov 2023
作為日本最大遊戲、主機開發商,任天堂素來都係日本年輕人最想加入嘅企業之一,而從其最新公佈嘅數字黎睇,任天堂內部似乎都真係一個「天堂」,事關其新入職社員嘅離職率僅低至1.2%,絕大部份人入到去就唔願走! ...
powerandmoney
【電玩】任天堂真係天堂?員工三年離職率僅1.2% 大幅拋離其他日企
15 Sep 2023