{ SKIP }
文:傑克  圖:互聯網
POSTED ON 25 Oct 2017
靚,無疑是天生,正所謂天生麗質難自棄,得來全不費功夫。但沒有美麗外表又唔使愁,只要自問樣子不太苯,普通人每日肯執整下儀容,男士保持精神爽利,女士化個脫俗淡妝,都可以在工作及生活上,帶來不少益處。
機會特別多
不得不承認,靚人在任何職業都會得到較多機會,將心比己,自己都想一起工作的同事個個都有番咁上下靚吧,返工都寧舍醒神。而確確實實,靚人搵工獲面試機會也多一點,而且荷蘭曾經有研究調查指,受訪的300間公司之中,有多些靚員工的,其營業額較少靚員工的為高,足見工作間多靚人,有助刺激員工工作士氣。
 
說話更自信
靚人,簡單講即樣子漂亮,具有一種吸引他人望多兩眼,甚至想凝望注視的魅力。故此,當靚人在面試、演講、匯報時,也較容易令面試官、觀眾等更集中精神去聆聽,所以我們由細到大都被教導1,出席這些場合要著得得體一點,牛記笠記般去演講,未講先被打折扣。另外,曾有報告亦指出,靚人的溝通技巧一般較高,這都是因為他們對自己的外表充滿自信,自然表現得較淡定,講句野都放膽一點。
做錯也不怕
有沒有聽過這樣的鬧人說話:「個樣已經衰,做野又做到錯晒,你話我知點解仲要留你係度?」對,醜人做錯事,會加倍被鬧,相反靚人卻特經常得到厚待:「唔緊要啦,下次唔再犯就得喇。」過往亦有調查指出,女士化妝返工,會較為討人喜愛、被信任及原諒,一個樣貌標緻的可人兒跟你道歉,你忍心鬧她嗎?
活得更健康
樣靚無疑係天生,但後天不去保養,煙酒不離身,慢慢通頂蒲天光,雙目也會無神,精神也見萎靡,皮膚難免轉差,靚樣都變醜樣。所以,要保持靚靚外表,容光煥發,精神奕奕,就要有良好的生活習慣及充足睡眠,不知不覺令自己生活得健康。而其實一個普通人只要生活健康正常,看起來已經精神飽滿,即使未到靚的級別,也不會醜啦。


各位千禧世代(80及90後)嘅網友又認唔認同?
powerandmoney
【美國調查】千禧世代認為年薪超過400萬港元才能「感到快樂」
23 Nov 2023
作為日本最大遊戲、主機開發商,任天堂素來都係日本年輕人最想加入嘅企業之一,而從其最新公佈嘅數字黎睇,任天堂內部似乎都真係一個「天堂」,事關其新入職社員嘅離職率僅低至1.2%,絕大部份人入到去就唔願走! ...
powerandmoney
【電玩】任天堂真係天堂?員工三年離職率僅1.2% 大幅拋離其他日企
15 Sep 2023