{ SKIP }
文:傑克  圖:互聯網
POSTED ON 22 Dec 2017
若要生活好,除了不買利物浦之外,可以嫁個消防佬、地盤佬、巴士佬……但,別嫁財經佬。點解?因為財經佬的價值觀、身處環境、擁有學識等,都對於另一半產生不少風險!
外表出眾
金融業一般要求員工穿著整齊恤衫西褲、西裝打呔,正所謂人靠衣裝,一個身型麻麻的男人,當穿起筆挺西裝時,外表也特別出眾,倍添吸引力,容易引來周遭女性埋身,增加出軌機會。同一道理,女金融從業員一樣要裝扮得斯文大方返工,對男性也別具誘惑,定力少一點的財經佬好容易墮入情網,老婆只能在網外看。
無暇顧家
自從港交所延長了交易時段兼且將夜期時段推遲至凌晨一點收市,單單香港的交易時間已經長到不得了,財經佬隨時因為要睇實個市,忙得不可交關。加上歐美股市、東南亞股市等也愈來愈普及,對財經佬來說,真係一日廿四小時都要隨時候命。如此忙碌的工作,難免影響家庭生活,做老婆的只可以忍受了。
睇錢緊要
財經人對金錢非常敏感,成本效益、性價比、機會成本等無所不知,因此,他們對於一分一毫的使費都會計過度過,性價比低的東西不會買,胡亂花費浪費機會成本的事不會做,老婆想話多買一對鞋一個袋,可能都要向財經老公解釋一大輪,好鬼無癮。
熟悉風險
投資理財都離不開風險管理,股神巴菲特的投資第一戒條就是要保本保本再保本,身為財經人也必定深深烙印在腦海。因此,財經佬很善於做風險管理之事,假設凡男人都心思思想偷食的話,財經佬有較大機會將之付諸實行,因為他們懂得控制風險,將被揭穿的機率降至最低,甚至乎作好隨時止蝕的必要,將資產不知不覺地轉走晒,一旦離婚分身家也不會入肉!
 
請記住,以上純屬筆者個人意見,如果你身邊的財經另一半是顧家好男人,咁就恭喜晒喇。
各位千禧世代(80及90後)嘅網友又認唔認同?
powerandmoney
【美國調查】千禧世代認為年薪超過400萬港元才能「感到快樂」
23 Nov 2023
作為日本最大遊戲、主機開發商,任天堂素來都係日本年輕人最想加入嘅企業之一,而從其最新公佈嘅數字黎睇,任天堂內部似乎都真係一個「天堂」,事關其新入職社員嘅離職率僅低至1.2%,絕大部份人入到去就唔願走! ...
powerandmoney
【電玩】任天堂真係天堂?員工三年離職率僅1.2% 大幅拋離其他日企
15 Sep 2023