{ SKIP }
文:傑克  圖:互聯網
POSTED ON 23 Jan 2018
係人都知,勤力唔保證成功,但懶惰包保你失敗!懶惰真係人性最大敵人,無人唔想舒舒服服輕輕鬆鬆,但懶惰確實會令人荒廢人生,遠離成功航道。懶惰係心癮,未必能夠單靠意志力可以克服得到,但都可以定下一些規條幫自己,努力戒掉懶惰毒癮。
設定死線
我們被懶惰控制,做事懶散,很多時是因為要做的事沒有迫切性,例如人人都有夢想,但很多人都不會努力追夢,因為夢想沒有時限性,想幾時追都得,結果懶惰打敗鬥志,夢想永遠不能實現。迫自己為每件事定下期限,簡單如平日的工作,即使上司沒有講到明,自己也要定下限期,迫自己在限期前完成,借死線來與懶惰搏鬥。
準時收工
OT文化在香港大部份公司都已經根深柢固,彷彿OT是必然的事,不OT就是懶,但現實卻是很多打工仔認為OT是勤力的表現,既然係唔係都要OT,在正常辦工時間就會變得懶散,將工作拖長至OT時段做也不遲,久而久之就助長了懶根的成長。如果每日都迫使自己準時放工,必須要在放工前做好工作,此想法將有助驅除躲懶心,只要員工做好工作,相信精明的上司是不介意員工準時收工的。
追尋滿足感
十個打工仔九個都偷懶,點解?因為大家都沒法在工作中找到滿足感,點解找不到滿足感?因為大家都浪費時間做很多不重要的事,對工作毫無益處。點解大家做咁多不重要事?因為不重要事一般都較容易做,唔使用腦,輕鬆完事,合乎偷懶原則。要脫離偷懶無間道,我們應該揀選重要的事情先做,重要事做好會帶來滿足感,當我們覺得工作帶來成功感後,就不會再常常偷懶了。
從興趣出發
有沒有發覺,當我們在做自己喜歡的事,可以廢寢忘食,不眠不休地做,懶精完全無法侵入。所以,驅趕懶精最佳方法,是盡快發展自己的興趣,即使目前要為兩餐被迫繼續做些不喜愛的工作,但也要好好把握工餘時間,發展感興趣的範疇,才有能力在將來脫離不喜愛的工作,投身自己愛做的工作,並跟懶精說永別!
各位千禧世代(80及90後)嘅網友又認唔認同?
powerandmoney
【美國調查】千禧世代認為年薪超過400萬港元才能「感到快樂」
23 Nov 2023
作為日本最大遊戲、主機開發商,任天堂素來都係日本年輕人最想加入嘅企業之一,而從其最新公佈嘅數字黎睇,任天堂內部似乎都真係一個「天堂」,事關其新入職社員嘅離職率僅低至1.2%,絕大部份人入到去就唔願走! ...
powerandmoney
【電玩】任天堂真係天堂?員工三年離職率僅1.2% 大幅拋離其他日企
15 Sep 2023