{ SKIP }
文:傑克  圖:互聯網
POSTED ON 13 Mar 2018
打工仔的共同願望,必定是獲得上司賞識,繼而升職加薪,平步青雲。但職場競爭激烈,即使做足本份,從不犯錯,頂多是成為一個稱職的員工,不會被炒,但想獲得上司重用,就未夠班喇。想要得到上司賞識,必須要做足以下事項。
 
建立誠信專業
作為員工,最基本要做到的是誠實、負責、有承擔,應承的事必須要做到,上司交托的工作必須要依時完成,如果犯了錯就坦白承認,這樣上司才會有信心將工作交付於你,相反如果一個員工欠缺誠信,即使那個人多聰明多能幹,都不會令人對他有信心,更遑論受賞識。
   
主動參與工作
做好本份,是稱職員工,做好本份之餘再爭取做份外事,才能令上司另眼相看。因為這樣既反映到工作能力卓越,亦顯得你對工作夠投入,不過,大前提當然是要自己真係有能力做得到,否則爭取到但做不來,反過來會扣分。
   
經常自我增值
所以,作為員工必須要經常自我增值,例如明知英文不好,就要快點進修,下次遇上外國客戶就有能力處理。又例如對電腦操作不熟悉,就要好好學習使用,不是要成為一個IT人,但起碼日常工作會用到的軟件都能夠一一上手,比起其他同事就有優勢。
   
保持學習態度
正所謂做到老學到老,無論你在身處崗位做得幾咁純熟,但科技發展日新月異,每個行業都總會有些新事物值得學習,要自我增值,提升自己的價值,首先就要時刻保持良好的學習態度,公司有甚麼培訓班、工作坊等,積極參與,以表示良好的學習心。
     
保持樂觀正面
最後,記住要保持樂觀、積極、正面的工作態度,工作時要投入、專注及熱誠,因為要在工作中有所表現,以上的態度是必須的,日日怨天尤人、黑口黑面,又怎會做得好呢?工作做不好,態度又懶散,都唔好意思叫上司賞識吧。 
    
各位千禧世代(80及90後)嘅網友又認唔認同?
powerandmoney
【美國調查】千禧世代認為年薪超過400萬港元才能「感到快樂」
23 Nov 2023
作為日本最大遊戲、主機開發商,任天堂素來都係日本年輕人最想加入嘅企業之一,而從其最新公佈嘅數字黎睇,任天堂內部似乎都真係一個「天堂」,事關其新入職社員嘅離職率僅低至1.2%,絕大部份人入到去就唔願走! ...
powerandmoney
【電玩】任天堂真係天堂?員工三年離職率僅1.2% 大幅拋離其他日企
15 Sep 2023