{ SKIP }
文:傑克  圖:互聯網
POSTED ON 22 Mar 2018
香港地物價有升無跌,莫講話買樓,想話食個快餐,都由二三十年前的十幾廿蚊,變成今日的五六十蚊,但人工升幅卻遠比物價升幅小!面對困境,節流幫極有限,最佳做法仍是想方法開源,正職以外開拓多一條收入渠道!
  
先將正職做好
有心開拓副業是正確想法,但首先必須確保正職穩定,保持穩定收入,如果正職都做得不好,就心思思想著副業,實在是本末倒置的做法,只會兩頭唔到岸。連正職也做不來,又點可以做好副業呢?
     
想清楚的自己興趣與才能
當正職穩妥,令到上司們滿意自己的工作表現,就可以開始建立副業。首先,認真想想自己的喜好與才能,千萬不要人做甚麼我做甚麼,例如很多人選擇投資買股票來建立第二收入,但如果自問沒有興趣學習與研究,貿然投身股海只會浸死。
      
發展一種有市場的才能
興趣與才能有很多,但要搵方法將之發展成有市場的技能,假設你只喜愛睇戲,可以每晚不眠不休地睇,但又如何幫到搵錢呢?其實可以嘗試寫影評,然後在網絡發表,一日寫一套,一年寫到365套,令自己成為一個專業影評人,就有機會賺到錢了。當然,寫影評寫到賺到錢唔係咁容易,只想借此說明要為自己的才能找一條搵錢出路。
 
向相關人士尋求專業意見
所謂萬事起頭難,有才能都未必有其他人知,如果有長輩、前上司、好朋友等可提供意見,就可改善經營策略,而如果可借用他們的網絡來開展副業,就更加事半功倍。
    
做大做強成為主收入
既然副業才是自己感興趣或才能所在,想必做副業時應該會較正職更有滿足感,做得更開心。既然如此,就要好好把握得來不易的副業,全力拚摶,嘗試將副業變成能夠致富的正職,屆時又搵到錢又開心,唔使再做原來那份正職,又搵得少又唔享受!
  
各位千禧世代(80及90後)嘅網友又認唔認同?
powerandmoney
【美國調查】千禧世代認為年薪超過400萬港元才能「感到快樂」
23 Nov 2023
作為日本最大遊戲、主機開發商,任天堂素來都係日本年輕人最想加入嘅企業之一,而從其最新公佈嘅數字黎睇,任天堂內部似乎都真係一個「天堂」,事關其新入職社員嘅離職率僅低至1.2%,絕大部份人入到去就唔願走! ...
powerandmoney
【電玩】任天堂真係天堂?員工三年離職率僅1.2% 大幅拋離其他日企
15 Sep 2023