{ SKIP }
文:傑克  圖:互聯網
POSTED ON 15 Jun 2018
上個月,天文台錄得有記錄以來最炎熱的五月,五月已經熱到一個點,你說七、八月點算好呢?在香港這個石屎森林,叫大家唔開冷氣是不設實際的做法,但開冷氣的電費又確實貴到另一個點。幸好,其實都有方法慳住錢嘆冷氣。

用變頻式冷氣機

唔講未必會留意,其實冷氣機是分為定頻式及變頻式兩種,簡單講後者會因應室溫而自行調節頻率,而前者則不會,需要人手自行調較溫度。根據消委會的測試,變頻式冷氣機平均可省電四成,即係電費都慳唔少啦!

日間外出商場嘆冷氣

作為忙碌的香港人,日間應該在返工返學,開冷氣時間不會多。但放假時,也不妨到各大商場行下街食下野,各大商場的冷氣也是出名勁,唔嘆真係好浪費,同時間又可以省回日間在家開冷氣的電費。

開冷氣時要落窗簾

假設真的沒辦法,要日間在屋內開冷氣,咁就記住要落晒窗簾,避免陽光直接照射,使室內氣溫過高,開冷氣時就不必開high cold浪費電力啦。

勤洗隔塵網

很多人因為怕麻煩或懶,只會一季清洗一次冷氣機隔塵網,但使用冷氣卻非常頻密,以至隔塵網在短時間內已積滿塵埃。最好是每隔兩星期就清洗一次隔塵網,也要定期檢查冷氣機零件,冷氣機效能高,唔使開大都夠涼。

調較時間制臨天光關冷氣

相信大部份人都會開冷氣睡覺,但當大家睡著了,就不會感到溫度的變化。所以,善用時間制將冷氣機調較至清晨關掉,反正關機後冷氣尚能保持一兩小時,早點關機就可節省一兩小時的電費。

一家人享冷氣樂

香港家庭大多一屋幾部冷氣機,分設在客廳、睡房,同時間開晒咁多部冷氣,都幾重皮費。所以,一家人大可一起活動,例如晚上一齊在客廳睇電視,就可以只開一部客廳冷氣,然後大家同一時間入睡,就可以關掉客廳冷氣,才開睡房冷氣,避免同一時間全屋冷氣全開。

各位千禧世代(80及90後)嘅網友又認唔認同?
powerandmoney
【美國調查】千禧世代認為年薪超過400萬港元才能「感到快樂」
23 Nov 2023
作為日本最大遊戲、主機開發商,任天堂素來都係日本年輕人最想加入嘅企業之一,而從其最新公佈嘅數字黎睇,任天堂內部似乎都真係一個「天堂」,事關其新入職社員嘅離職率僅低至1.2%,絕大部份人入到去就唔願走! ...
powerandmoney
【電玩】任天堂真係天堂?員工三年離職率僅1.2% 大幅拋離其他日企
15 Sep 2023