{ SKIP }
文:傑克  圖:互聯網
POSTED ON 03 Jul 2018

投資理財是人所共知應該要做的事,但並非人人有興趣或有時間去做,如果搵銀行、證券行的投資經理幫手,又怕對方亂來,還要付出手續費,唔多化算。於是,有不少人會選擇請求好朋友或親人幫手,提供一筆金全權交由對方投資買賣。但作為好友或親人,貿貿然幫手投資,其實有好多壞處,隨時人財兩失!

風險難以衡量

自己的資金,風險承受容易估算,因為自己清楚知道投資目標,想穩陣長線或投機短線,可自己控制。但親人朋友的資金,即使是他們自己也未必了解投資取向,難以講得清楚甚至未必提及自己承受到幾多風險,一旦誤解了他們的投資且標,自己和對方對風險的落差,可以造成很大誤解,例如蝕了錢時,對方會抱怨為什麼要作高風險投資,又或者賺不到錢時,又說為甚麼不幫手博一博,總會有問題發生。

金錢瓜葛易傷感情

金錢乃萬惡之首,正如好多好朋友,因為合作做生意而令友情破裂,賺錢時因分錢不平均而造成爭拗,蝕錢更加會互相怪罪,一旦將感情與金錢混為一起,多數沒有好結果。投資亦一樣,如果一不小心將親人好友的資金蝕掉了,對方必定想要追討賠償,怪責你沒有好好看守,屆時幫人者就有理說不清,彼此的關係誓必出現裂縫。

機會一閃難以把握

其實管理自己的資金,已經夠煩,有長線投資之餘,亦有部份是尋找機會博短線,而這些短線機會往往一閃即逝,必須要快速應變才能賺到。自己的資金好容易可以下決定,但如果資金是朋友的話,點都會有較多顧慮,難以把握,搞不好更會影響埋自己的投資。

蝕錢時難受感覺倍增

通常對方肯找你幫忙投資,想必雙方感情必定很深厚,甚至是兄弟姊妹,他們的資金是辛苦工作賺回來的,如果因為自己投資決定失利,不幸地令對方有所虧損,就算對方不怪責,自己也會非常內疚,愧對對方的信任,這種難受比起自己蝕錢更甚。

既然賺到的錢不會自己袋,蝕錢又惹來一大堆麻煩與內疚,又可苦呢?

各位千禧世代(80及90後)嘅網友又認唔認同?
powerandmoney
【美國調查】千禧世代認為年薪超過400萬港元才能「感到快樂」
23 Nov 2023
作為日本最大遊戲、主機開發商,任天堂素來都係日本年輕人最想加入嘅企業之一,而從其最新公佈嘅數字黎睇,任天堂內部似乎都真係一個「天堂」,事關其新入職社員嘅離職率僅低至1.2%,絕大部份人入到去就唔願走! ...
powerandmoney
【電玩】任天堂真係天堂?員工三年離職率僅1.2% 大幅拋離其他日企
15 Sep 2023