{ SKIP }
文:傑克  圖:互聯網
POSTED ON 01 Aug 2018

在家靠父母,出外梗係靠朋友。工作或生活,很多事情都好難一個人能夠處理得晒,少不免要搵同事、朋友幫忙,但搵人幫手唔代表人地一定要幫你,有咩方法可以提高人家幫你手的機率呢?

搵合適人選

搵人幫手,唔係一定要搵最傾得埋的同事或朋友,而係搵最適合幫到這件事的人。例如公事,有些事必須要上司才有能力幫到,你搵同級的同事幫,人家又點夠膽應承你呢?又例如你搵個有仔有女的好朋友借錢,成功比率當然細個問一位單身朋友借吧。

舒適氣氛與環境

搵到適合人選,就要揀對的時機。最好在一處讓人感到舒服的環境,例如咖啡室,然後揀一個愉快的氣氛,例如對方剛完成一項工作,這時開口人家起碼較有閒情逸緻想想是否可以幫你,否則如果人家有自己的事做緊,你有甚麼問題人家都很難有心機去聆聽。

你幫我我幫你

搵人幫手,不一定代表自己只是受助的一方,其實自己也有能力幫到人。如果事前知道對方有甚麼煩惱或需要,可借此作為請人幫忙的切入點,請求對方幫手,同時亦願意幫忙對方,互相幫助,互相得益,成功搵到人幫手的機會大增。

動之以情

如果找不到切入點,可考慮行感動位。講到自己有咁悲得咁悲,有咁慘得咁慘,若非走到絕路都不想煩他,他的幫忙對你的人生起著決定性的影響,相信講到如此嚴重,對方有能力的話,應該都樂意幫忙。

讓對方感到有著數

幫人需要付出,因此對方會有所猶豫,怕蝕底。但如果將請求幫忙講到好像對方都會有所得著,那對方就有更大動力去幫忙。例如找同事幫手,如果順利完成的話,對方的功勞都會讓上司知道等等。

大忙唔得,幫個小忙

假設對方真係沒辦法幫到你這個大忙,不妨自己再細心想想,能否將個大忙拆細,搵多幾位朋友幫呢?例如問一個朋友借十萬元是很困難,嘗試問十個朋友每人借一萬元,會否更易成功?

各位千禧世代(80及90後)嘅網友又認唔認同?
powerandmoney
【美國調查】千禧世代認為年薪超過400萬港元才能「感到快樂」
23 Nov 2023
作為日本最大遊戲、主機開發商,任天堂素來都係日本年輕人最想加入嘅企業之一,而從其最新公佈嘅數字黎睇,任天堂內部似乎都真係一個「天堂」,事關其新入職社員嘅離職率僅低至1.2%,絕大部份人入到去就唔願走! ...
powerandmoney
【電玩】任天堂真係天堂?員工三年離職率僅1.2% 大幅拋離其他日企
15 Sep 2023