{ SKIP }
文:傑克  圖:互聯網
POSTED ON 28 Aug 2018

時值農曆七月,鬼門關大開,周街見人燒街衣,有時見到灰飛滿天,都咪話唔得人驚。但細心諗諗,有時股票仲驚嚇過鬼,遇上股災真係恐怖過見鬼。而其實,股票與鬼,有好多相似之處。

多數都會自我實現

正所謂疑心生暗鬼,每次行過黑漆漆的橫街窄巷,總覺得隨時有隻鬼跳出黎,而每次有這個想法,又真係特別容易撞鬼,但其實很多時聽到的鬼怪聲、見到的鬼怪樣,都是自己心裏面想像出來的畫面,自己嚇自己。正如股市情緒一樣,升時人人情緒高漲湧著入市,更加推升大市,跌時人人扔貨,更加推低大市,投資者常常自我實現了大市的升與跌,與愈覺得撞鬼就愈大機會撞鬼一樣。

寧可信其有

對於鬼,大家都抱著寧可信其有的態度,就算未見過,都盡量不與鬼接觸,以免觸犯鬼神招致惡運。在股票市場,投資者其實也應該抱持相同心態,不是不接觸股票,而是要抱持寧可信其有的態度,即使對後市有多大信心,如果市況確實在跌,不要盲目只相信自己,寧可信其跌,做好風險管理,保命更緊要。

心態決定境界

中國鬼節得人驚,何解外國鬼節又滿載歡笑?這全因我們如何對待之。你覺得鬼是可怕,你就會驚,你覺得鬼是可愛,你就會喜歡。股票投資也一樣,你覺得自己會輸,所以怕輸,時常戰戰競競,結果多數會輸,但如果你享受投資的樂趣,賺錢固然開心,蝕錢也視為一種學習,磨練技術,賺錢機會都大增。只有在過程中感到快樂,才能做好一件事,工作、投資或生活都是。

愈了解愈唔驚

鬼怪恐怖,因為我們對它的認識太少,而且不願去了解它,但只要明白鬼怪的本質,其存在的意義,很多相信有鬼怪存在的人,就算夜半敲門也不驚。股市恐怖,因為股海風高浪急,我們唔知大市幾時升幾時跌,幾時會損手爛腳,但只要我們努力學習,了解其運作,愈知得多,就愈有能力征服它!

各位千禧世代(80及90後)嘅網友又認唔認同?
powerandmoney
【美國調查】千禧世代認為年薪超過400萬港元才能「感到快樂」
23 Nov 2023
作為日本最大遊戲、主機開發商,任天堂素來都係日本年輕人最想加入嘅企業之一,而從其最新公佈嘅數字黎睇,任天堂內部似乎都真係一個「天堂」,事關其新入職社員嘅離職率僅低至1.2%,絕大部份人入到去就唔願走! ...
powerandmoney
【電玩】任天堂真係天堂?員工三年離職率僅1.2% 大幅拋離其他日企
15 Sep 2023