{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang
POSTED ON 29 May 2017
要數近兩年喺波鞋界最炙手可熱嘅鞋款,adidas嘅YEEZY BOOST同NMD,Reebok嘅Pump Supreme Engine,再加埋對Nike Air VaporMaxy肯定榜上有名,而其中因為同「話題王」Vetements合作嘅Reebok,其鞋款Pump Supreme Engine,更加係Reebok史上首對未曾出「平民版」就率先以聯名方式登場嘅波鞋款!





繼早前Reebok推出咗4色「平民版」Pump Supreme Engine後,近日終於再度推出全黑嘅「Triple Black」及全白「Triple White」配色,特別之處在於同之前嘅Vetements版分別只係鞋身冇咗Vetements Logo,絕對係Vetements x Reebok Pump Supreme Engine嘅「終極平民版」!



Reebok Pump Supreme Engine「Triple Black」
$1,299



Reebok Pump Supreme Engine「Triple White」
$1,299


Reebok Classic Store
香港銅鑼灣Fashion Walk加寧街1-3號地下B鋪

J-01
香港中環威靈頓街56-58號威靈大廈地鋪

在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024