{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 14 Jun 2017
New Balance除咗「美製」同「英製」系列,佢同世界各地時尚名所例如J. Crew、BEAMS、UNITED ARROWS、BEAUTY & YOUTH攜手推出嘅別注鞋款,亦都迷倒一眾NB忠實擁躉。例如去年7月份,New Balance與日本時尚名所URBAN RESEARCH旗下嘅URBAN RESEARCH DOORS,攜手推出一款別注CM620鞋款,當時限售5,000雙嘅呢對鞋不足一星期經已完售,認真誇張!好消息係,事隔一年最近NB方面正式宣佈,呢款別注CM620將會喺6月17號(星期六)重新上架,定價為日元11,880円,並於全國URBAN RESEARCH DOORS同URBAN RESEARCH Store分店有售。





誕生於1980年嘅經典鞋款CM620,以「Lighter Than Air」作為當時嘅理念同Slogan,呢對別注版本為咗忠實呈現當年嘅版本,不但冇採用New Balance 革新嘅VAZEE鞋底技術,由麂皮、皮革和網眼拼湊而成嘅黑色鞋身,再以橡膠外底增添其Vintage感,而雙方嘅聯名Logo只係點綴於鞋墊位,維持兩者低調嘅作風。




雖然梁朝偉個性和作風一向低調,稍早前與本地男團 P1X3L 合照時不自然的動作,加上上星期金像獎獲頒予獎項時,在鏡頭前保持一貫尷尬而不失禮貌的微笑,而被網民嘲諷為娛樂圈「I 人」代表,可是,你有沒有想過年輕時 ...
style
梁朝偉原來曾如此叛逆?年輕時戴上「牛魔王鼻環」的他,造型至今依然無可超越!
19 Apr 2024
對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024