{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 23 Jun 2017
潮流回帶去十年前左右,當年係裏原宿潮流文化最強勢嘅年代,去東京旅行只要一唔小心喺竹下口間BIRKENSTOCK行入去,都注定會「銀彈」盡失,試問當年有邊個冇著過WTAPS、SOPHNET.、NEIGHBORHOOD、OriginalFake先,又咁講,仲記唔記得當年潮男潮女個Supreme或者visvim袋上面,一定會掛住一個村上隆嘅花花鎖匙扣先?





當年踩過界玩潮流,就連LV搵佢Crossover過嘅村上隆,近年已經甚少同潮流單位合作,專注返喺佢藝術個領域,不過最近為宣傳即將喺芝加哥當代藝術博物館(Museum of Contemporary Art, Chicago,簡稱MCA)舉辦嘅展覽,村上隆就轉戰社交平台,聯同facebook嘅應用程式「Messenger」,為大家帶嚟3款特效濾鏡作自拍之用,當中除咗最Signature嘅花花圖案「スマイリングデイジー」,亦有Mr.DOB及Pink Octopus圖案供選用,只要即時更新Messenger個APP就玩到,正呀喂!



在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024