{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 05 Jul 2017
生銹、汽油、煙頭、印刷墨水、車房甚至係多士爐等等嘅氣味,邊有人會諗到拎嚟變成香水嘅味道,仲要有人肯癲埋一份噴落身,但呢樣或者就係COMME des GARÇONS Perfumes系列嘅獨特、玩味同可愛之處!





最近COMME des GARÇONS又為香水系列研製新氣味,名為「Concrete」嘅全新香水以紐約呢個「石屎森林」為題材,雖然話就話只係瓶身用混凝土(水泥)製作,香調則以檀香為主,但相信唔會咁簡單嘅,噴落身估計都會係水泥味。而為咗慶祝呢支新香水嘅誕生,CdG仲特意喺Brooklyn一間倉庫展開期間限定嘅體驗空間,宣傳新香水之餘更同時展示水泥嘅破壞、建設同創造過程。至於「Concrete」香水就暫時係紐約DOVER STREET MARTKET獨佔發售,不過相信遲啲香港專門店都會上架!




雖然梁朝偉個性和作風一向低調,稍早前與本地男團 P1X3L 合照時不自然的動作,加上上星期金像獎獲頒予獎項時,在鏡頭前保持一貫尷尬而不失禮貌的微笑,而被網民嘲諷為娛樂圈「I 人」代表,可是,你有沒有想過年輕時 ...
style
梁朝偉原來曾如此叛逆?年輕時戴上「牛魔王鼻環」的他,造型至今依然無可超越!
19 Apr 2024
對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024