{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 14 Jul 2017
近排個個都講《中國有嘻哈》呢個內地節目,除咗吳亦凡句「你有freestyle嗎?」被瘋狂惡搞之外,歐陽靖 a.k.a. MC Jin化身成Hip-Hop Man去參賽亦都係一大驚喜位,未睇嘅絕對要上Youtube重溫!不過今次要講嘅當然唔係個節目有幾好睇,而係近年亞洲地區嘅Hip-Hop文化終於開始成熟(當然日本早喺十幾年前已經有自己嘅一套Hip-Hop文化),年僅17歲嘅印尼Rapper Rich Chigga相信大家都會聽過,但呢期最有話題嘅Higher Brothers又識唔識呢?






雖然由馬思唯、DZKNOW、PSY.P、MELO組成嘅Higher Brothers嚟自成都,但佢哋嘅音樂喺「內聯網」以外地方都有海量支持者,最主要原因係Higher Brothers走夾雜普通話、成都方言、英文嘅Trap風格,短短兩年間成為Hip-Hop界嘅同Rich Chigga齊名嘅新星!唔單止美國Hip-Hop界高度注視Higher Brothers,就連日本新世代知名DJ tofubeats亦曾喺日本綜藝節目入面大讚佢哋嘅「中國Hip-Hop Style」!






而日前,Higher Brothers亦同另一美國新世代Rapper Joji發表咗全新單曲《NOMADIC/遊牧》,歌詞入面除咗有提到adidas Original NMD加上一眾成員齊齊著用外,MV結尾仲打出NMD_PAST_EMPOWERS_FUTURE字樣,而且整個MV作品都係「Presented by adidas Originals」,足可見adidas有幾重視Higher Brothers嘅市場價值。





另外,Higher Brothers早前亦宣佈咗將於8月6日喺觀塘Centre de Vin舉行《Black Cab》巡迴演出嘅香港站,亦會喺今年11月17日喺Clockenflap演出,絕對不能錯過!




在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024