{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 28 Jul 2017
位於英國CUMBRIAN(坎布里亞郡),創立於1982年嘅製鞋工廠Flimby,係一對又一對New Balance「Made In England」嘅誕生之地,呢個過去為New Balance製作過無數經典「Made In England」鞋款嘅鞋廠,喺今年迎來建立35週年,New Balance最近更以〝Flimby〞之名,為此多年功臣特別推出「Flimby 35th Anniversary」別注系列以作慶祝。





呢個別注系列一共有4款常用於「Made In England」嘅鞋款:991、1500、770同Epic-TR,並以New Balance具代表性嘅淺藍、灰、海軍藍同白色為主調,運用磨砂革同皮革特製而成,當然不少得Flimby最高工藝水準嘅品質保證!而今次系列售價為£139到£169英鎊不等,並將於8月5日起喺Hanon等全球指定零售商上架。



在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024