{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 31 Jul 2017
Sportswear一直都係百家爭鳴之地,近年各大品牌不再單單鬥鞋款、專利鞋底或者物料嘅研發,亦愈嚟愈重視品牌嘅定位甚至店鋪形象,例如Nike近年最成功莫過於開創專攻Hi-end Sport市場嘅NikeLab支線及限定店。同時,最初只係一場別注企劃嘅「Kicks Lounge」,現今已經變成Nike旗下主打限量波鞋單品同訂製服務嘅店鋪,而繼去年12月份重新開幕嘅嘅Kicks Lounge尖沙咀海港城店同台北東區分店後,Nike近日亦喺東京表參道開設全新嘅「Nike Kicks Lounge Omotesando」。





今次新店嘅所在地,前身其實係去年5月28號開業嘅Nike+ Run Club Omotesando,改建後嘅Kicks Lounge Omotesando新店,除咗有齊NSW、Jordan Brand及Nike SB系列,亦為大家帶嚟全新嘅T-Shirt訂製及NikeID等服務,同時間更有專屬於東京嘅「NIKE X TOKYO」服飾系列,絕對係各Sport造型愛好者嘅潮聖新地標!





Nike Kicks Lounge Omotesando
地址:東京都渋谷区神宮前4丁目25-12 Mico 神宮前
營業時間:11:00-20:00
電話:03-6367-5277


雖然梁朝偉個性和作風一向低調,稍早前與本地男團 P1X3L 合照時不自然的動作,加上上星期金像獎獲頒予獎項時,在鏡頭前保持一貫尷尬而不失禮貌的微笑,而被網民嘲諷為娛樂圈「I 人」代表,可是,你有沒有想過年輕時 ...
style
梁朝偉原來曾如此叛逆?年輕時戴上「牛魔王鼻環」的他,造型至今依然無可超越!
19 Apr 2024
對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024