{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 01 Aug 2017
講時裝講多嘢買,亞洲地區會諗起日本、韓國、香港,都未必會排到新加坡。但排唔到還排唔到,各大時裝牌子似乎一直都好重視呢個地方,想當年COMME des GARÇONS嘅期間游擊店企劃「Guerrilla Store」,唔單止有新加坡店仲要比香港店開得更早;到今日,DOVER STREET MARKET亦繼倫敦、紐約、東京、北京後,正式登陸新加坡開設全新嘅「DOVER STREET MARKET SINGAPORE(簡稱DSM SINGAPORE)」。





根據以往開新店嘅「慣例」,新開業嘅DSM SINGAPORE當然有開幕獨佔系列登場,一系列以DSM簽名式嘅「房子」圖案結合DOVER STREET MARKET SINGAPORE字樣嘅Tee款同Tote Bag當然少不了,另外今次更有俄羅斯新星Gosha Rubchinskiy同埋NikeLab呢兩個單位參與今次嘅開幕獨佔系列,而目前呢個系列已經正式登陸各DOVER STREET MARKET e-shop,絕對值得入手收藏!


雖然梁朝偉個性和作風一向低調,稍早前與本地男團 P1X3L 合照時不自然的動作,加上上星期金像獎獲頒予獎項時,在鏡頭前保持一貫尷尬而不失禮貌的微笑,而被網民嘲諷為娛樂圈「I 人」代表,可是,你有沒有想過年輕時 ...
style
梁朝偉原來曾如此叛逆?年輕時戴上「牛魔王鼻環」的他,造型至今依然無可超越!
19 Apr 2024
對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024