{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 08 Aug 2017
唔知點解特別鍾意去旅行果時順手恤個靚髮,尤其近年轉玩「Barber頭」就更加想試下唔同地方嘅Barber師傅手勢,以自己為例就曾經喺曼谷、墨爾本同東京試過3間派別完全唔同嘅Barber Shop。早排MENCLUB同大家介紹過喺中目黑嘅MR.BROTHERS CUT CLUB,當然東京值得推薦嘅Barber Shop仲有嚟自紐約嘅FREEMANS SPORTING CLUB,仲有剛於8月5日正式登陸代官山嘅紐約著名Barber Shop「Ludlow Blunt」。





Ludlow Blunt由Russell Manley喺1994年創立,其位於紐約Brooklyn嘅總店唔單止有「咸爺」David Beckham呢位星級顧客,仲有Robert De Niro甚至Raf Simons都係熟客。而位於代官山新店嘅兩位駐場嘅日籍Barber篠田晃一及馬場雄一,均曾於Brooklyn店接受訓練,技術同服務質素跟足美國仔果套。同時,新店內嘅設備包括椅子、儲物櫃同擺設等都係由紐約直送東京,以還原Brooklyn店嘅美式復古格調,而店內亦特設Café部份,為大家提供食物同咖啡,未來更會定期舉辦不同主題活動,難怪連日本傳媒都形容Ludlow Blunt為「おしゃれバーバー(即時尚Barber Shop意思)」!





Ludlow Blunt代官山
〒150-0034東京都渋谷区代官山町14-15 HARAPPA DAIKANYAMA 1階
電話:03-6455-3938

營業時間
Barber SALON 11:00ー20:00
Cafe 11:00ー22:00
*逢星期一以及第1、第3個星期2休息

在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024