{ SKIP }
文:MenClub 小雲 圖:互聯網
POSTED ON 10 Aug 2017
早前已經傳出過Reebok Classic同Street Fashion brand合作嘅鞋款,被人稱為對Reebok Classic嚟講大膽創新同時,佢地嘅經典網球鞋款Reebok Classic Club C今年再重新推出復刻版。

Reebok Classic - Club C $599


出得復刻版固然保留網球鞋經典修長簡約嘅外表,加上一如以往皮革鞋面配埋橡膠鞋底。其實唔少牌子都有呢種傳統網球鞋款,正正就係呢種鞋款線條簡單落,所以做到百搭易襯嘅效果。而今次重推就係白色鞋身外側和內側加上Reebok標誌。顏色方面除左純白之外,仲有懷舊米白、粉藍及粉綠。

Reebok Club C $699



為左呢對經典復刻,由即日起至8月25日,係指定Reebok 專門店購買指定Reebok Club C鞋款,可即時換領入場邀請卡同手帶即可參加Reebok Classic Club C Party feat. ILUB x Yellow!” 。名額有限,先到先得。








在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024