{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 17 Aug 2017
由意大利家居品牌Seletti聯同DIESEL展開嘅時尚家居擺設支線「DIESEL Living 與 SELETTI」,自面世起每季都鍾意用不同嘅主題創作趣味嘅家居擺設,例如以太空為主題嘅杯杯碟碟、古埃及主題嘅紙鎮等等。而呢條支線將會喺今秋再為各家居擺設收藏家帶嚟新玩意,以「WORK IS OVER」為主題,製作出全新嘅Lifestyle擺設。






名為「WORK IS OVER」嘅系列以建築地盤為靈感,將常於「藍領」及地盤出現嘅物品變成一件件家居擺設,例如可作花樽用途嘅水泥製「水喉通」、可擺設小物嘅雲石製「工具箱」、雲石製「安全帽」紙鎮同磁器「路錐」紙鎮等等,絕對係有趣兼大膽。是次系列將於本月登陸東京嘅銀座、渋谷、青山以及大阪嘅DIESEL專門店,每件擺設售價為10,400Yen至16,800Yen不等。








談到 Carhartt WIP ,各位馬上想起的都一定是品牌旗下那條標誌性的 Double Knee 工裝褲,這條工裝褲不但耐用度高,而且極具質感和辨認度,而事隔多年, Double Knee 工裝褲,也漸漸從工地走向世界時裝舞台。 ...
style
從工地走向世界時裝舞台!Carhartt WIP Double Knee 工裝褲 就是新世代的 501?
15 Apr 2024
【金像獎】 第四十二屆香港電影金像獎頒獎典禮在昨晚盛大落幕,當中最具受注目的人物,就莫過於是劉嘉玲女士-她不僅在替丈夫梁朝偉在拿到最佳男主角獎項所發表的感言惹起了爭議,而且出席金像獎上戴上的「龍蝦頸鏈 ...
style
【金像獎】劉嘉玲在金像獎上穿戴的「龍蝦配飾」, 原來也是出自名師之手?
15 Apr 2024