{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 04 Sep 2017
「你有Freestyle嗎?」-絕對係本年度唯一能夠紅遍華人地區嘅潮語,而且若然冇《中國有嘻哈》呢個節目,都未必有咁多人認識吳亦凡呢號人物!其實「Freestyle哥」喺強國一直人氣甚高,能Rap擅舞嘅佢更係強國嘅潮流Icon,繼去年擔任I.T首席設計顧問後,今季更正式成為I.T創店以嚟首位代言人!





既然叫得做首位代言人責任當然重大,「Freestyle哥」近日就以全新身份為I.T拍攝秋冬造型特輯及宣傳影片,喺懷舊嘅場景中以招牌式嘅油頭配「金魚佬戴眼鏡」方式,演繹I.T最新一季所引進嘅服飾品牌包括OFF-WHITE、FEAR OF GOD、COMME des GARCONS HOMME PLUS、COMME des GARCONS x NIKE AIR FORCE ONE、CA4LA以及全新品牌UNDER GARDEN等等。呢一系列造型相及宣傳影片目前已經登陸I.T集團各大店鋪中,並以各種姿態如3D光柵紙版、海報及店舖LED電視中呈現,睇嚟就算做完《中國有嘻哈》,大家依然可以喺街好容易見到吳亦凡嘅身影!



雖然梁朝偉個性和作風一向低調,稍早前與本地男團 P1X3L 合照時不自然的動作,加上上星期金像獎獲頒予獎項時,在鏡頭前保持一貫尷尬而不失禮貌的微笑,而被網民嘲諷為娛樂圈「I 人」代表,可是,你有沒有想過年輕時 ...
style
梁朝偉原來曾如此叛逆?年輕時戴上「牛魔王鼻環」的他,造型至今依然無可超越!
19 Apr 2024
對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024