{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 07 Sep 2017
因為一句「你有Freestyle嗎?」而變成〝Freestyle哥〞嘅吳亦凡究竟呢期有幾紅?除咗成為I.T創牌而今首位代言人之外,最近就連英國權威時尚媒體都選佢為本年度全球時尚500人,認真巴閉! 





今次由英國權威時尚媒體Business of Fashion(簡稱BoF)發行嘅最新一期《Generation Next》特刊,就從近年間喺社交媒體平台上擁有巨大影響力嘅人中挑選出全球500位人士,除咗喺年輕華人市場擁有極高影響力嘅〝Freestyle哥〞吳亦凡之外,入選者仲有:Adwoa Aboah、Lily-Rose Depp、Selena Gomez,而榮登BoF全球時尚500人嘅〝Freestyle哥〞同時亦成為《Generation Next》特刊封面人物,更係首位擁有BoF個人雜誌封面嘅亞洲藝人,加上內頁嘅中英雙語深度訪談,足可見佢唔單止喺「強國」,喺國際時尚舞台中亦有一定嘅注目兼討論度!





在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024