{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 07 Sep 2017
BALENCIAGA之後,作為巴黎時尚名所colette閉店前嘅聯名時尚企劃仲有sacai!呢個名為「Jardin sacai」嘅Shop-in-Shop期間限定店,終於喺日前正式展開,sacai設計師阿部千登勢(Chitose Abe)以「優雅的巴黎庭園」為構思,創作出一系列colette獨佔嘅sacai限定商品外,更有聯乘其他品牌嘅單品例如早已曝光嘅sacai x fragment design x CONVERSE All Star鞋款、sacai x New Era x retaW一系列商品外,最新登場就有聯乘MEDICOM TOY嘅BE@RBRICK公仔!





今次嘅聯乘版BE@RBRICK公仔備有一set發售嘅100%及400%,再加上獨立發售嘅1,000%合共3個尺寸版本,並以sacai 2017秋冬季度中最signature嘅一套衫為藍本,以相同類型嘅布料「神還原」出外套、牛仔褲甚至皮靴等作品,目前呢一系列BE@RBRICK公仔經已登陸colette專門店及網店,售價分別為€225歐元(100%及400% Set)及€720 歐元(1,000%版本),BE@RBRICK迷不能錯過!





colette
213 rue Saint-Honoré 75001 Paris

在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024