{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 11 Sep 2017
近期時裝界吹起一陣「復古運動牌聯乘潮」,例子包括有佬味日牌Engineered Garments同英國百年老牌Gola、Umbro x OFF-WHITE以及先後同Kappa、FILA聯名嘅俄羅斯當紅牌子Gosha Rubchinskiy等等。而其中嘅Umbro,除咗同OFF-WHITE「有一腿」之外,亦喺今年年頭同曾經紅極一時嘅英國Hi-Street牌House of Holland展開聯名企劃,至近日雙方發表咗全新秋冬系列,今次更將日牌中常見嘅潮流元素植入! 





作為此聯名企劃嘅第2個季度,House of Holland繼續以Umbro最擅長,亦都係英國人最熱愛嘅足球運動為主軸設計出合共27件單品,其中球衣、球褲以及Coach Jacket當然少不了,但今次嘅著墨位就喺印花圖案嘅設計,老老實實,啲印花又棋盤格、又星形印花、又大菱形同大Logo,都幾有潮牌F.C.R.B.嘅影子,再加上復古嘅配色同修身嘅剪裁,整個系列充滿濃厚嘅懷舊氣息。目前此系列經已喺House of Holland官網正式開售,售價由英鎊£61元至£299元不等。



雖然梁朝偉個性和作風一向低調,稍早前與本地男團 P1X3L 合照時不自然的動作,加上上星期金像獎獲頒予獎項時,在鏡頭前保持一貫尷尬而不失禮貌的微笑,而被網民嘲諷為娛樂圈「I 人」代表,可是,你有沒有想過年輕時 ...
style
梁朝偉原來曾如此叛逆?年輕時戴上「牛魔王鼻環」的他,造型至今依然無可超越!
19 Apr 2024
對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024