{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 19 Sep 2017
法式簡約(French Causal)呢種風格,究竟首先出現喺邊一個法國牌子實在係無從稽考,但相信由Jean Touitou所創立嘅A.P.C.,就一定係法式簡約風入面最具代表性嘅牌子。今年係A.P.C. 30週年嘅大日子,Jean Touitou決定展開30週年紀念活動,推出一本536頁結合手稿同影像精彩內容嘅紀念刊物《Transmission》! 






《Transmission》可以話係A.P.C.嘅「聖經」,所紀錄嘅唔單止係呢30年嚟大量Fashion Show邀請函、手稿以及從未曝光嘅照片,仲有Terry Richardson、Bruce Weber、Collier Schorr等知名創作人所合作嘅宣傳廣告照等等。同時,Jean Touitou更以「Transmission」為題創作出兩款30週年紀念Tee款,目前呢個週年別注系列經已於A.P.C.全球各大專門店有售,售價為《Transmission》紀念刊物(港幣$600)以及Tee款(港幣各$700),鍾情簡約系時裝嘅人絕不能錯過!





A.P.C.專門店 中環雲咸街24號四寶大樓地下 2537 6993 銅鑼灣百德新街66號地下A舖 2895 6623


對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024
一副眼鏡,不但能反映出一個人的品味,還能提升一個人的氣質。各位有戴過 MOSCOT 的男士們,相信對於 MOSCOT旗下最具標誌性的眼鏡 LEMTOSH 也不陌生了。最近 MOSCOT 就與日本品牌 BEAMS PLUS 聯乘合作,將 MOSCOT 旗 ...
style
BEAMS PLUS 與 MOSCOT 合作:將 Johnny depp 和金城武最愛的標誌性型號 LEMTOSH 再升級改造!
17 Apr 2024