{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 20 Sep 2017
最初只係為咗將1985年面世嘅經典登山外套系列復刻,並用上GORE-TEX®物料演繹獨特機能︰防水、抗磨同高透氣性,到今時今日經已獨當一面嘅The North Face Urban Exploration(簡稱U.E.)支線,最近迎嚟2017秋冬季度,名為「Black Series」嘅最新系列,據稱係U.E.品牌史上最高品質嘅一季,同時更將The North Face嘅山系機能發揮得淋漓盡致!





系列沿用Urban Exploration一貫嘅設計理念,以現代技術及物料重塑The North Face最經典嘅一面,各款單品分別注入不同機能性素材,包括DryVentTM功能性物料、FlashDryTM濕度管理技術、優質鵝絨物料、GORE-TEX®透氣防水技術、PrimaLoft® 保溫技術及WindWallTM防風保護技術,為Cardigan、Hoodie、孖襟褸等非機能性服飾注入新面貌,同時更加入日式設計元素、細節同剪裁,令成件事變得好日系,好White Mountaineering好snow peak!另外,本季系列「Black Series」僅限於香港、上海、北京、台北、倫敦同三藩市發售,並經已登陸上述地區嘅指定專門店。





The North Face Urban Exploration Store
香港金鐘太古廣場1樓148號
香港銅鑼灣希慎廣場4樓408號

在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024