{ SKIP }

POSTED ON 25 Sep 2017
電玩同動漫-老一代覺得冇益嘅嘢,如今前者則變成一個職業,更有望喺2024年正式納入奧運項目;至於後者更影響全球上億人嘅童年,例如美斯、「費托」、「山神」、阿古路等現役足球員正因為《足球小將》先踏上職業之路,而另一本《龍珠》,至今依然係經典中嘅經典。而近日就有日本潮店展開Dragon Ball聯名企劃,更推出兩款別注tee,好讓大家緬懷一番! 







位於東京裹原宿嘅潮店offshore喺今年3月先正式開業,所引入嘅牌子除咗WACKO MARIA其餘都係日本嘅街頭新勢力,因此吸納不少信徒。今回更以offshore之名邀得《龍珠》合作亦可見其實力,兩款別注tee冇用上新連續嘅《龍珠超》角色,反而採用返最早期《龍珠》嘅龜仙人同莊子,相信大家睇到都會無數回憶點滴在心頭!而除咗offshore店之外,知名網店zozotown亦會引入此系列,並經已接受預訂,定價為8,000yen及9,000yen。



在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024