{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 26 Sep 2017
美國男性時尚刊物指標《GQ》喺10年前,聯同GAP舉辦「全美最佳新銳男裝設計師(BNMDA)」活動,於每年5月份選出當年幾個值得留意嘅男裝設計師或者品牌,及後呢幾個當選品牌更會同GAP方面推出聯名,我哋之前亦為大家講過今年獲獎名單,咁不如講埋今年呢3個牌子同GAP嘅聯名吧!





嚟到第10屇「全美最佳新銳男裝設計師(BNMDA)」,本次《GQ》同GAP選出嘅牌子分別為法國嘅AMI、日本嘅UNITED ARROWS,以及由生活品味雜誌《Kinfolk》主理嘅自家牌Kinfolk。雖然聯名重心係以GAP嘅概念為出發點,但幾個品牌均加入屬於自己品牌嘅特色或地域文化,例如Kinfolk就以充滿美式街頭色彩嘅字形、圖案同款式為理念、AMI則延續其法式簡約,設計出Knitwear、燈芯絨領牛仔褸同長身西裝褸等定番作品;而嚟自日本嘅UNITED ARROWS除咗定番嘅格仔恤衫同Chinos,更運用BORO技術設計出一款野良着(Noragi)外套及牛仔褲,日味甚濃!本系列今日開始率先登陸日本GAP指定專門店,大家亦可以到GAP日本官網選購!




UNITED ARROWS x GAP系列




AMI x GAP系列




Kinfolk x GAP系列

對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024
一副眼鏡,不但能反映出一個人的品味,還能提升一個人的氣質。各位有戴過 MOSCOT 的男士們,相信對於 MOSCOT旗下最具標誌性的眼鏡 LEMTOSH 也不陌生了。最近 MOSCOT 就與日本品牌 BEAMS PLUS 聯乘合作,將 MOSCOT 旗 ...
style
BEAMS PLUS 與 MOSCOT 合作:將 Johnny depp 和金城武最愛的標誌性型號 LEMTOSH 再升級改造!
17 Apr 2024