{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 29 Sep 2017
1976年創立嘅BEAMS,自今依然係日本時尚界嘅中流砥柱,去年BEAMS為咗紀念開業40週年,就展開咗一個名為「TOKYO CULTURE STORY」嘅時尚企劃,希望藉此令更多人深入了解東京甚至乎日本嘅時裝文化,打響頭炮更係一本名為《What’s Next?TOKYO CULTURE STORY》嘅造型天書,將1976年至2016年所流行過嘅造型全面解構及分析。時隔差不多一年,「TOKYO CULTURE STORY」再有新企劃即將推出,今次BEAMS更透過大氣電波傳遞時尚文化同資訊!





由10月2號開始,BEAMS將會聯同關東地區嘅InterFM897、東海地區Radio NEO以及關西地區FM COCOLO呢三個日本國內電台,開設每回15分鐘嘅全新電台節目「TOKYO CULTURE STORY」,節目除咗時裝文化亦會討論音樂及食物等有關「日本文化」嘅主題,更會邀請時尚行業內例如攝影師、Stylist、BEAMS店長等分享個人時裝見解,同時每集更有BEAMS方面代表土井地博親自嚴選品味音樂,實在不能錯過!遠在香港嘅人想收聽節目嘅話,不妨到上述3個電台嘅網站了解更多!


對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024
一副眼鏡,不但能反映出一個人的品味,還能提升一個人的氣質。各位有戴過 MOSCOT 的男士們,相信對於 MOSCOT旗下最具標誌性的眼鏡 LEMTOSH 也不陌生了。最近 MOSCOT 就與日本品牌 BEAMS PLUS 聯乘合作,將 MOSCOT 旗 ...
style
BEAMS PLUS 與 MOSCOT 合作:將 Johnny depp 和金城武最愛的標誌性型號 LEMTOSH 再升級改造!
17 Apr 2024