{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 04 Oct 2017
Supreme係Street Fashion嘅人氣王,一舉手一投足都必然引起全球關注,例如早喺8月份預告嘅全新Supreme Brooklyn店,終於喺今日正式確認明天(10月5日)正式開幕,並會喺開幕當日發售全新一波秋冬系列單品,以及跟隨以往慣例推出店鋪限定Box Tee!





全新嘅Supreme Brooklyn新店選址於Grand Street,並保留建築物原有嘅美式工業風,店面一幅巨型紅磚牆、店內嘅水泥牆身與玻璃天窗,再加上傳奇藝術家Mark Gonzales喺牆上嘅畫作,為新店呈現出強烈嘅風格。而傳聞已久嘅Brooklyn限定Box Tee則有別於之前所傳出嘅版本,真身將會用上迷彩Box配白色字,而Tee款背面更會加入店舖的電話號碼 (718) 599 27XX作點綴,必定又會引起新一輪炒賣潮!





Supreme Brooklyn
152 Grand St. Brooklyn, New York 11249
雖然梁朝偉個性和作風一向低調,稍早前與本地男團 P1X3L 合照時不自然的動作,加上上星期金像獎獲頒予獎項時,在鏡頭前保持一貫尷尬而不失禮貌的微笑,而被網民嘲諷為娛樂圈「I 人」代表,可是,你有沒有想過年輕時 ...
style
梁朝偉原來曾如此叛逆?年輕時戴上「牛魔王鼻環」的他,造型至今依然無可超越!
19 Apr 2024
對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024