{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 05 Oct 2017
今年Nike為慶祝Air Max系列誕生30週年,所研發嘅革命性進化版Air技術及鞋款Air VaporMax風頭可謂一時無兩,每款有新色推出都會引起話題同搶購潮,更喺短短面世半年左右經已先後同CdG、OFF-WHITE同CLOT等潮牌推出聯名版本。最近更有新世代日牌SEVESKIG以如出一轍嘅透明大底,製作出一系列涼鞋向VaporMax「致敬」!


嚟自日本嘅SEVESKIG由設計師Nori喺2012年創立,除咗擅長以日本古布製作同職人手縫工藝,揉合到現代服飾外,亦曾經同JAM HOME MADE、FDMTL、FACTOTUM、Slow Gun & Co.及The Great Burger呢5個前輩級日牌聯乘,絕對係一個up and coming嘅牌子。今次以「NEON JOURNEY」為主題嘅2018春夏涼鞋系列,鞋款分為透明、透明黑同泛黃嘅仿舊效果3個版本,定價為¥20,520Yen,雖然下年4月28日先正式上架,但由於zozotown及CAMBIO兩大網店可率先預訂,而引起日本時裝人熱話。

在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024