{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 09 Oct 2017
上個週末,英國權威時尚媒體Business of Fashion(簡稱BoF)爆出The Carlyle Group(凱雷集團)有意入股街牌龍頭Supreme,呢間位於華盛頓嘅投資公司,係美國私募股權投資嘅巨頭,入股Supreme相信會為品牌展開全新嘅一頁。直到今日,Supreme創辦人James Jebbia亦終於親口確認今次嘅消息!


據BoF引述James Jebbia對於The Carlyle Group嘅入股指:「Supreme係一個不斷成長嘅品牌,為咗持續增長所以選擇同The Carlyle Group合作,呢間投資公司擁有豐富嘅營運經驗,亦係Supreme當下發展最需要嘅因素。當然,Supreme嘅品牌定位亦不會因The Carlyle Group入股後而產生變化,未來將會繼續維持自1994年開始所專注及擅長嘅領域。」最後,James Jebbia亦確認同The Carlyle Group經已達成交易協議,Supreme會唔會因為今次事件,而喺未來變得更全球化?會唔會有機會將專門店擴展至大中華地區?就要拭目以待!

在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024