{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 10 Oct 2017
Riccardo Tisci係呢10年間時裝界其中一位家喻戶曉嘅設計師,出生於意大利嘅佢卻對大美國主義情有獨鍾,過去效力GIVENCHY期間亦不止一次將美國國旗元素、美式衣著風格等,注入到GIVENCHY嘅服飾之中,今次能夠同Nike再續前緣,而且更加可以為美國最具代表性嘅NBA打造聯名系列,相信絕對可以將傳統NBA服飾改頭換面!
眾所周知,Nike喺今年重新成為NBA嘅波衫贊助商,同時更發表咗以全新「NikeConnect」技術製作嘅一系列波衫。至於今次由Riccardo Tisci喺IG平台上面宣布嘅別注系列,相信會係「非落場」嘅版本,究竟系列會唔會延續之前佢同Nike嘅合作以波鞋為主打?由Riccardo設計嘅波衫會唔會玩天堂鳥、美國國旗或者洛威拿狗圖案?實在令人期待!

在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024