{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 11 Oct 2017
秋冬將近,即係話一啲秋冬必備嘅「定番」流行元素同單品,亦會再度歸來。好似單品就有各種軍褸例如MA-1或者Down Jacket等等,至於設計元素就有雪柄、民族圖騰等等。尤其設計元素更加未必一定局限於服飾上面,例如同多個潮牌合作過嘅百年羊毛廠Pendleton,今次就與始於1940年代嘅玻璃器具品牌Fire-King合作,推出服飾以外嘅周邊商品。


兩個同樣來自美國嘅生產商,一個早於1863年經已面世,而另一方亦創立於1940年代,加埋有超過200年歷史嘅牌子,今次推出嘅兩款水杯卻係極具流行感。除咗杯身印上Pendleton最著名嘅民族圖騰,每隻杯亦會附送一塊毛毯製杯墊,定價為各4,536Yen,目前經已喺Fire-King日本官網中預訂,並會於11月頭正式推出市面。

雖然梁朝偉個性和作風一向低調,稍早前與本地男團 P1X3L 合照時不自然的動作,加上上星期金像獎獲頒予獎項時,在鏡頭前保持一貫尷尬而不失禮貌的微笑,而被網民嘲諷為娛樂圈「I 人」代表,可是,你有沒有想過年輕時 ...
style
梁朝偉原來曾如此叛逆?年輕時戴上「牛魔王鼻環」的他,造型至今依然無可超越!
19 Apr 2024
對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024