{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 12 Oct 2017
時裝應該係創意行先定商業行先?呢個問題只要稍為對時裝有興趣嘅人,都可以促膝長談七七四十九日,我嘅見解係兩者其實可以並存,但大前題係要有咁上下規模甚至係企業化。即將同加拿大袋牌Herschel Supply Co.合作,兼且今年正式由鞋履界進軍服飾界,並將於上海時裝週發表首個時裝系列嘅中國創意單位KKtP(King’s Knight’s Pawn),絕對係一個活生生嘅好例子。


嚟自上海嘅創作人Kim Kiroic喺2008年創立鞋履品牌KIROIC,其創意得到韓國一線Hi-end牌JUUN.J嘅青睞,成為JUUN.J喺巴黎時裝週嘅「御用」。轉眼間已經差唔多10年,今日KIROIC已經變成KKtP,由獨立工作室變成有規模嘅企業,繼續有自家波鞋系列(甚至先後同過VANS、PUMA等鞋界前輩聯名),今年更進軍服飾界!唯一不變嘅係,企業化冇令Kim本人或者KKtP變得以商業為先,反而幾年前開設「www.kktp.com」網上平台一方面引進國外新興品牌,另一方面則發掘國外有潛質嘅設計師,希望令更多嘅人認識新世代中國品牌嘅創意。


至於今次同Herschel Supply Co.嘅合作,KKtP團隊選擇於10月13日喺上海時裝週嘅Fashion Show上正式公開,據悉該系列將以KKtP鞋履系列擅長嘅幾何結構、豐富配色,融入到Herschel Supply Co.嘅袋款之中,重新塑造出具創意嘅實用單品。
對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024
一副眼鏡,不但能反映出一個人的品味,還能提升一個人的氣質。各位有戴過 MOSCOT 的男士們,相信對於 MOSCOT旗下最具標誌性的眼鏡 LEMTOSH 也不陌生了。最近 MOSCOT 就與日本品牌 BEAMS PLUS 聯乘合作,將 MOSCOT 旗 ...
style
BEAMS PLUS 與 MOSCOT 合作:將 Johnny depp 和金城武最愛的標誌性型號 LEMTOSH 再升級改造!
17 Apr 2024