{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 17 Oct 2017
2017年,有唔少90年代尾至2000年頭嘅牌子同風格都強勢回歸潮流界,但都唔可以忽視所謂嘅「後浪」,其中近年人氣急升嘅日牌READYMADE,更加能夠係一眾〝前輩〞之中突圍而出,甚至連UNITED ARROWS & SONS資深Buyer小木”Poggy”基史、Chrome Hearts創辦人Richard Stark、OFF-WHITE嘅Virgil Abloh、CLOT嘅陳冠希a.k.a. EDC以及Just Don主理人Don C等時裝界名人都係用家。貴為日牌新勢力嘅READYMADE,近日更宣布即將展開重量級聯名企劃,究竟呢個牌子有乜咁把炮?



READYMADE主腦細川雄太畢業於大阪設計學府「大阪モード学園」,及後喺2013年開設遊走於實驗性嘅軍事重製風格嘅READYMADE,每季都親身走到美國搜購古軍布,再以人手製作方式讓古軍布得以重生。皇天不負有心人,經過4年嘅努力READYMADE終於成為,當中利用軍用帳篷物料再造嘅貨款更加係最期缺貨,認真誇張!


而今次,READYMADE更於IG平台上預告即將聯同Fear of God Jeans、yohji yamamoto、BAPE、Just Don、MAOR以及Daniel Arsham合共6個時裝及潮流單位,獨家於時裝名所MAXFIELD展開一個超大型嘅企劃!不過目前READYMADE淨係公布咗合作單位,並未正式公布價位或發售日等消費,所以敬請留意日後嘅跟進!
對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024
一副眼鏡,不但能反映出一個人的品味,還能提升一個人的氣質。各位有戴過 MOSCOT 的男士們,相信對於 MOSCOT旗下最具標誌性的眼鏡 LEMTOSH 也不陌生了。最近 MOSCOT 就與日本品牌 BEAMS PLUS 聯乘合作,將 MOSCOT 旗 ...
style
BEAMS PLUS 與 MOSCOT 合作:將 Johnny depp 和金城武最愛的標誌性型號 LEMTOSH 再升級改造!
17 Apr 2024