{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 17 Oct 2017
先此聲明,吸煙始終危害健康,並非鼓勵大家食煙!之前都有講過,日本萬寶路推出嘅加熱式電子煙IQOS,會由今個星期開始喺東京渋谷專門店推行個人化服務。為咗隆重其事,上週四(10月12日)IQOS亦發表全新嘅企劃「THE CRAFTED COLLECTION」,更邀請到NIGO®作為企劃第一彈嘅重量級合作單位!


IQOS全新嘅THE CRAFTED COLLECTION企劃第一彈名為「NIGO® for IQOS」,換句話講今次NIGO®係以個人身份,而非BAPE®或其他旗下品牌去同IQOS合作。NIGO® for IQOS將分為兩回推出,第一回以金色作為招徠,奢華感滿載;至於第二回就犀利喇!NIGO®利用〝煙草〞作為靈感,設計出全新嘅Tabaco CAMO,甚至揉合到日本傳統「家紋」圖案中,成為今次聯名嘅Logo,並同時推出為IQOS而設嘅周邊商品,一系列聯名單品定價由3,980Yen至1,9800Yen不等,將會由10月19日於指定IQOS專門店有售。


一副眼鏡,不但能反映出一個人的品味,還能提升一個人的氣質。各位有戴過 MOSCOT 的男士們,相信對於 MOSCOT旗下最具標誌性的眼鏡 LEMTOSH 也不陌生了。最近 MOSCOT 就與日本品牌 BEAMS PLUS 聯乘合作,將 MOSCOT 旗 ...
style
BEAMS PLUS 與 MOSCOT 合作:將 Johnny depp 和金城武最愛的標誌性型號 LEMTOSH 再升級改造!
17 Apr 2024
雖然近年 Supreme 的聲勢大不如前,但品牌依然不失一貫幽默感。在早前發佈的 2024春夏系列,Supreme 已率先向我們如果他們這一季會與 Leaktite 聯乘合作推出一款油漆桶產品。 這個 19 公升容量油漆 ...
style
最九唔搭八的 Crossover ?Supreme 與 Leaktite 聯乘合作推出油漆桶
17 Apr 2024