{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 18 Oct 2017
不得了!不得了!不得了!擁有50多年歷史嘅日本山系品牌snow peak,近年積極發展服飾領域嘅佢係唔少Outdoor系時裝人嘅愛牌,今次終於正式喺香港開設概念店,點解要講3次「不得了」?因為幾年前我曾經喺一位日本籍Buyer口中,知道同時有幾間香港Outdoor店、Select Shop想傾snow peak香港代理權,但最終都因為snow peak設計團隊嘅「職人脾氣」而不了了之。因此今次能夠成功登陸香港,絕對係一眾Outdoor迷嘅福音!


事實上,snow peak唔係冇香港小店引進過,The Overlander同Go Wild都先後賣過其登山裝備或服飾,但都係有限量嘅種類同貨量。但全新嘅香港snow peak概念店就唔同,由最著名嘅鈦金屬登山用具、戶外夜燈、防水速乾背囊、紗網客廳帳,到男女裝服飾系列包括外套、羽絨系列到冷帽都應有盡有。另外重點係,定價方面甚至同日本相當接近,以今季系列中一款防水速乾外套為例,香港定價為$4,699元,而日本zozotown則定價為¥59,400Yen(以7算計法即港幣$4,200元),實在係定價合理!


i.t blue block  香港銅鑼灣希慎廣場6樓  2367 2311
雖然梁朝偉個性和作風一向低調,稍早前與本地男團 P1X3L 合照時不自然的動作,加上上星期金像獎獲頒予獎項時,在鏡頭前保持一貫尷尬而不失禮貌的微笑,而被網民嘲諷為娛樂圈「I 人」代表,可是,你有沒有想過年輕時 ...
style
梁朝偉原來曾如此叛逆?年輕時戴上「牛魔王鼻環」的他,造型至今依然無可超越!
19 Apr 2024
對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024