{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 18 Oct 2017
Levi’s®貴為Denim服飾品牌經典中嘅經典,除咗元祖牛仔褲型號501之外,原來經典嘅Levi’s®Type III牛仔褸亦都誕生咗50年,為咗隆重其事,Levi’s®喺早前10月5日於洛衫磯Levi’s® Haus舉行咗一場慶祝派對,並邀請咗50位喺全球各個領域中極具影響力嘅名人出席該活動。



參與今次慶祝活動嘅包括Snoop Dogg、CL、G-Dragon、Justin Timberlake、Irene Kim、Taylor Kitsch 、Karlie Kloss及Solange等,期間佢哋更親自參與製作專屬嘅Type III牛仔褸。同時,Levi’s®方面亦推出50週年慶祝版嘅Type III牛仔褸,男女裝合共4款嘅限量款式,包括有全新嘅洗水設計、刺繡、羊羔絨等等細節及保暖機能,定價由港幣$1,099元至$1,999元不等,目前經已於香港指定專門店上架。


Levi’s®專門店
尖沙咀新港中心LG48-52號舖  3101 0531
銅鑼灣時代廣場622號舖  2506 3505
雖然梁朝偉個性和作風一向低調,稍早前與本地男團 P1X3L 合照時不自然的動作,加上上星期金像獎獲頒予獎項時,在鏡頭前保持一貫尷尬而不失禮貌的微笑,而被網民嘲諷為娛樂圈「I 人」代表,可是,你有沒有想過年輕時 ...
style
梁朝偉原來曾如此叛逆?年輕時戴上「牛魔王鼻環」的他,造型至今依然無可超越!
19 Apr 2024
對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024