{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 24 Oct 2017
之前同大家介紹過嘅紳士單車運動「Tweed Run Tokyo 2017」,終於喺上個週日完滿結束,MENCLUB今次亦有幸親臨現場直擊實況,可惜天公不造美,活動當日因為超強颱風「蘭恩」吹襲日本嘅關係,令活動由以往嘅戶外踩單車變成室內嘅Gathering,就等我帶大家感受一下當日氣氛之餘,仲有Nick Wooster同大家分享一下穿搭心得,去片!





當日除咗「搞手」UNITED ARROWS總監栗野宏文、Nick Wooster之外,仲邀請咗《L’Officiel Italia》兼《L’Officiel Hommes Italia》總編Gianluca Cantaro以及Norwegian Rain兩位主腦T-Michael及Alexander Helle。當然亦唔少得一班鍾情於英倫Tweed服飾、時裝、單車以及音樂嘅參加者啦!有興趣想參加嘅人,唔駛等下一年,因為嚟緊仲有11月18日喺日本愛知縣名古屋亦舉行嘅Tweed Run!


在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024