{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 06 Nov 2017
正所謂「女兒是父親的前世情人」,想當年有套港產片《一個好爸爸》,飾演主角嘅古天樂為咗個女隱瞞自己「江佬大佬」身份十幾年,類似嘅「為咗個女」例子有大把,好似當年走天馬行空、怪異風格嘅UNDERCOVER設計師高橋盾(Jun Takahashi),亦因為個女將UNDERCOVER風格變得平實,甚至亦為咗個女喺「UNIQLO UU」企劃入面加插童裝系列!


對高橋盾甚至UNDERCOVER影響深遠嘅高橋盾「愛女」高橋らら(Lala Takahashi),今時今日經已亭亭玉立,15歲嘅佢深得「老豆」嘅品味真傳,近期更喺時裝界初試啼聲,先後為日本幾本時裝刊物如《Numéro Tokyo》、《GINZA》客串Model之餘,近日更受邀於VALENTINO出席於香港IFC Mall舉辦嘅VLTN早春限定展覽!當然,高橋らら亦有出席早前UNDERCOVER與sacai於Amazon Fashion Week TOKYO所舉行嘅Fashion Show啦!日本女性時裝刊物《SPUR》更用「このセンスは天性のもの? 次世代大型モデル誕生!(中譯:先天的Fashion Sense?次世代超模誕生)」嚟形容高橋らら,時裝界嘅「星二代」,繼Jaden Smith、Brooklyn Beckham同沈月之後,仲有高橋らら!


雖然梁朝偉個性和作風一向低調,稍早前與本地男團 P1X3L 合照時不自然的動作,加上上星期金像獎獲頒予獎項時,在鏡頭前保持一貫尷尬而不失禮貌的微笑,而被網民嘲諷為娛樂圈「I 人」代表,可是,你有沒有想過年輕時 ...
style
梁朝偉原來曾如此叛逆?年輕時戴上「牛魔王鼻環」的他,造型至今依然無可超越!
19 Apr 2024
對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024