{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 08 Nov 2017
雖然寫運動唔係我嘅專長,但每次只要日本足球國家隊公布全新嘅波衫,都總會心郁郁想寫下,無他,日本人不嬲對設計、包裝有極致嘅要求,有時會搵《寵物小精靈》合作、有時又會搵小嶋陽菜、AKB48著住波衫聲援,又有陣時會時裝味極濃,如果要數日本國家隊波衫入面最經典,一定莫過於1996年喺衫袖位玩「火焰」圖案嘅版本!


近日adidas正式公布2018世界盃嘅日本足球國家隊主場波衫,今次終於迫到我竟然同體育版嘅同事,爭取同大家介紹一下呢件波衫!日本足球國家隊一向都有個別名叫〝藍武士〞,全新嘅波衫以日本引以為傲嘅傳統手工藝「刺し子」以及藍染技術注入波衫中,並將佢命名為「勝色」,意指代表勝利嘅顏色,要知道藍染+刺し子呢個組合,係唔少日本時裝牌子例如PORTER CLASSIC、BLUE BLUE、JUNYA WATANABE、KUON等經常會用到嘅元素,因此今次咁重日本特色,而又咁重時裝味嘅新波衫或者會變成下一個經典!


對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024
一副眼鏡,不但能反映出一個人的品味,還能提升一個人的氣質。各位有戴過 MOSCOT 的男士們,相信對於 MOSCOT旗下最具標誌性的眼鏡 LEMTOSH 也不陌生了。最近 MOSCOT 就與日本品牌 BEAMS PLUS 聯乘合作,將 MOSCOT 旗 ...
style
BEAMS PLUS 與 MOSCOT 合作:將 Johnny depp 和金城武最愛的標誌性型號 LEMTOSH 再升級改造!
17 Apr 2024